Kínai felfújható fotel teszt

38_1.jpg

Fantasztikusan király termékre leltem a Jilong márkanév alatt forgalmazott, felfújható fotel személyében. A képek alapján nem tűnt rossznak, de nem támasztottam jelentős elvárásokat vele szemben, lévén, hogy mégiscsak egy felfújható gumiizéről van szó. Kína ismét bizonyított, számomra ez a tavasz slágerterméke.

A doboza végtelenül egyszerű: begyömöszölték egy kemény karton dobozba úgy, hogy felismerhetetlen volt az egész, amikor megérkezett. Pozitívum, hogy valóban nagyon kis helyen elfér, ezáltal rettentő könnyen szállítható. Egy teljes családnak vagy baráti társaságnak elegendő ülőalkalmatosságot lehet egy hátizsákban elszállítani A-ból B-be. Szeretném hozzátenni, hogy ez a felnőtt méret, van ettől kisebb gyerek verzió is!

Természetesen elektromos pumpa nélkül nem elég menő a fotel, rendeltem hát azt is. Mindössze 3700 forintért találtam egy 150 W-os darabot, amivel megspórolhatom a szédülést, ami egy ekkora cucc felfújásával járna. Többet egészen biztosan képtelen lennék rendesen felfújni tüdőből. Ez a kis elektromos cucc egyébként semmi különöset nem mutat, olyan tipikusan olcsó, kínai valami. De EU dugója van, 220 V-ról üzemel, és a célnak ránézésre megfelelt, szóval nekiálltam a felfújásnak.

Hát nem történt meg olyan hamar, mint gondoltam, ugyanis a fotel annyira össze volt passzírozva, hogy szegény pumpa nem is tudta rögtön feszesre fújni. Amikor pár perc után elnyerte közel végleges formáját, fogtam és jól összeugráltam. Terpeszkedtem benne, meg rugóztam egy kicsit, hogy minden felülete kiegyenesedjen, és tök keményre lehessen fújni. 2017-04-12-12_13_05.jpg

Mentem hát vissza a pumpához, és láss csodát, ez az olcsó semmi kütyü olyan keményre fújta, hogy csak néztem. Plusz pont, hogy van záróelem mindkét szelepben, amin az alsó részt, illetve a háttámlát fel lehet fújni, így ha leállítom az elektromos szupertüdőt, nem szökik ki a levegő, ergo még akár szájjal is bazi keményre lehet fújni. A pumpa túlteljesített, de cserébe elég hangos volt, összegészében viszont lazán megéri az árát, sok munkát megspórol nekem.

A fotel ülő része kellemes, enyhén szőrösnek ható anyaggal van bevonva, ami egyszerűsége ellenére mégis igen puhává teszi. Ami számomra meglepő, hogy a fehér részek tapintásra ugyanabból az anyagból készültek, mint a nem átlátszó strandmatracok, mégis sokkal strapabíróbb. Számoltam vele például, hogy a háttámla haszontalan látványelem, és abszolút semmit nem fog tartani, de egészen extrém módon csalódtam az ülőalkalmatosságban. Törökülésben feltettem mindkét lábam, majd hátradőltem, és nem csak stabilan megtartott, de olyan lehetetlen módon hátra lehet dőlni benne borulás nélkül, hogy azt sosem gondoltam volna. 2017-04-12-12_13_35.jpg

Ha valaki kis helyen szeretne tárolni egy puha, kifejezetten chillezésre kitalált fotelt, amin olvas, sörözik, a macskáját tartja, vagy csak a gyerekeinek szánja, ez a tökéletes termék. Olyan pofátlan módon el lehet benne folyni a hátraesés veszélye nélkül, hogy azt egészen extravagánsnak érzem. Mindeközben nem süpped be lépten-nyomon, tök jól tart a hátulja és a lakásban használat plusz előnye, hogy az aljának olyan kialakítása van, ami miatt tapad még az erezett laminált padlóhoz is. Amint beleülök és kilapul az alja, rögtön odatapad és még nehezebben mozdul el.

A mérete az én 176 centi + 72 kilogramm kombómhoz tökéletesen elég, remek módon bele lehet kucorodni, de alkalmas arra is, hogy úgy folyjon bele a használója, hogy a 4 végtagja 4 különböző irányba áll. Gondoltam rá, hogy lehetne egy picivel nagyobb, de igazából így optimális a helykihasználása lakáson belül.2017-04-13-16_11_38.jpg

Kb. 9200 forintot fizettem érte. Jó volna, ha egy picivel olcsóbb lenne, de még így is azt mondom, hogy remek vétel, mert számomra szerelem első látásra. Sokkal jobb minőséget kaptam, mint amit vártam, és már régóta szerettem volna egy ilyen fotelszerű-babzsákszerű valamit a szobába, amiben lehet fetrengeni egy kicsit. Ennyi pénzért simán megéri és még színekben is lehet válogatni.

Úgy tűnik, meghallották Kínában az óhajomat, mert találtam hozzá egy 15% kedvezményt adó kupont, így 7.800 forintért elvihető. Így már tényleg határozottan kijelentem, hogy ez az idei tavasz ultimét sikerterméke.

Kuponkód: "BBT15"

Fotel

Elektromos pumpa