Felfújható fotelek tesztje

index_3.jpg

Újabb felfújható fotelek érkeztek! Nem olyan régen volt teszten egy háttámlás fotel, amelyhez nem fűztem túl nagy reményt, viszont jókorát csalódtam pozitívan. Szeretném hozzátenni, hogy azon felül, hogy a termék fantasztikusan szerepelt a teszten és belopta magát a szívembe, még csak le sem eresztett a teszt óta eltelt jó néhány hét alatt. Pontosan ugyanolyan kemény most is. Ezen annyira fellelkesültem, hogy rendeltem még 2 különböző felfújható okosságot. Az egyik egy fotel, a másik pedig az igen népszerű, gép nélkül felfújható ágy. Vagy mi. Ha korábban tudom, hogy ezek ennyire jók, már 1 évvel ezelőtt sem lett volna hely a szobámban.

2017-04-13-16_11_38-1-1-1024x576.jpg

Az Easigo névre keresztelt termék tehát hatalmas sikert aratott nálam, ezen felindulva pedig megrendeltem egy, leginkább babzsákfotelekre hasonlító formájú fotelt. Ennek ugyan nincs háttámlája, viszont más speckó fícsörökkel rendelkezik. Az alja masszív gumiból készült, így meggyőződésem, hogy bírni fogja a strapát a strandon homokban, vagy egy fa árnyékában is, ahol esetleg van kiálló gyökér, gally, eldobált jégkrémes pálcika, és hasonló érdekességek.

A felső része ugyanolyan puha és rövid szőrös, mint szürke társáé, ennek a kellemes tapintásán felül megvan az az előnye is, hogy nem tud "lehűlni". Biztos mindenki ismeri azt az érzést, amikor kellemes a környezet hőmérséklete, mégis hűvösnek érezzük a szék támláját, vagy az ülőke felületét, amikor ráülünk. Nyilván nem 40 fokos hőségben. Ez az anyag egyszerűen képtelen rá, ami elsőre nem hangzik jelentős előnynek, pedig az. Ez már észrevehetően ereszt egyébként, egy hét alatt leeresztett annyit, hogy már elgondolkodtam rajta, hogy fújok bele levegőt (szelepes, szájjal is felfújható, nem csak géppel), de a lustaság győzött, még nem volt kellően puha.

A mérete nekem pont tökéletes. Kb. 176 centi vagyok, így a teljes felsőtestem elfér rajta. A fejemet támasztja a vastagabbik része, és a fenekem még pont szintén rajta van, tehát semmim sem lóg le róla. Rettentő jól bele tudom dobni magam. Amit a képek nem tudnak visszaadni, az a magasított középső rész szerepe. Alul van egy jókora üreg a középső részen, mintha egy fánk lenne. Ez arra jó, hogy ha beleül az ember, akkor a közepe súlyos centiket süpped és egészen meglepően meg tud változni a formája. Azzal, hogy így bele lehet zuhanni, rettentő gyorsan zen módba kapcsolok.

Tekintve, hogy kifejezetten kényelmes és masszív, illetve odafigyeltek az anyaghasználatnál, remek terméknek találom, és bátran ajánlom vásárlásra még beltéri (panel lakás) használatra is. Az ára kb. 7500 forint, de tekintve, hogy tartós termék, reálisnak találom.

Banggood - 7500 Ft

 

A másik termék már tavaly is nagyon népszerű volt, de sosem láttam benne igazán nagy fantáziát. Ránézésre szoktam vásárolni, ahogyan azt már sokszor említettem a tesztjeimben. Ez annyit jelent, hogy ha ránézésre nem tetszik egy termék, ritka az, hogy megveszem. Ezért van, hogy csak most kerül terítékre és csak most jövök rá, hogy mennyire állat. Jókorát tévedtem, amikor azt gondoltam, hogy semmi értelme.

2017-05-13-19_33_41-1024x576.jpg

Ez egy kisméretű tornazsáknak megfelelő szatyor, amiben még lötyög is az összehajtott termék. Ez azért jó, mert köztudott, hogy a kínaiak Arthur Weasley után szabadon alkalmazzák a tértágító bűbájt, és nincs ember a földön, aki eredeti méretére tudja nyomorgatni az ilyesmi kínai termékeket.

2017-05-13-19_34_01-1024x576.jpg

Rettentő okos találmány ez az ágy. A külseje valami vászonszerű anyag, belül pedig egy hatalmas zacskó tulajdonképpen. A zacskó bent tartja a levegőt, a vászon pedig nem engedi kidurranni. A műanyag csatot kioldva 2x2 egymásba hajlított, rugalmas, C-alakú fémet találunk, erre van rátekerve az anyag. Kitekerés után pedig egy hatalmas U alakú alagútnak nevezhető az egész, mivel mindkét végén nyitott tulajdonképpen, csak a C-fémek zárják le. Felfújni lehet úgy, hogy apró nyílást feszítünk fel a két C-fém között, és géppel befújjuk a levegőt, amíg annyira fel nem fúvódik, hogy már csak ereszt, vagy a hivatalos verzió a körbe-körbe futkározás nyitott szájjal (mármint a terméken), így pedig elég gyorsan megtelik levegővel. Jön a jogos kérdés, amit én sem értettem, hogy hogyan lesz ebből nem eresztő, keményre fújt ágy. Pontosan ezért vannak a C alakú fémek a végeken. Ha már közepesen fel van fújva, akkor össze kell fogni mind a 2x2 fémet, és szépen elkezdeni visszatekerni rá az ágyat, ami így egyre rövidebb lesz, a belső térfogata egyre kisebb, a benne lévő levegő mennyisége viszont adott, így az ágy rövidségével arányosan egyre keményebbé válik. Amikor szimpatikus, akkor meg kell hajlítani a 4 fémet, és a műanyag csattal összefogni. Ekkorra annyi réteg (2-3-4 hajtás) van a fémek szája körül, hogy nincs az az isten, hogy onnan kiszivárogjon a levegő. Voila, légágy. Így néz ki:

Ez még mindig csak egy okos megoldás, semmi több, ugyanis ránézésre a fene sem mondaná meg, hogy ez az egyik legkirályabb dolog, amiben valaha feküdtem. Tök bénán néz ki (szerintem), viszont belefeküdni, és elsüppedni és egy hatalmas, rugalmas izében lebegni elképesztően jó érzés. Ilyen ösztönös vigyorgás fogott el, ahogy ráhelyeztem habtestemet és komolyan mondom, hogy kevés ennyire pihentető dolgot tudok elképzelni ilyen egyszerű körülményekkel.

A termék jelenleg 14 dollárba kerül, azaz mintegy 3900 forintért rendelhető. A szállítás természetesen ingyenes, ÁFA nem terheli, tehát ennyi lesz a végösszeg. Kiemelt vételnek találom, ez egy igazi, nyári, must-have termék.

Banggood - 3900 Ft