Visszatért a legendás kínai BT hangszóró! - Ajándék tartósteszt a dobozban

dsc00932-696x463.jpg

Vannak legendás kínai termékek, amik egyszerűen annyira jók, főleg az értük kért árért cserébe, hogy még a drágább és okosabb konkurencia ellenére is kategóriájuk királyai. Robotporszívóból ilyen az iLife X5, Bluetooth hangszóróból pedig ilyen volt az Enusic Soundcup.

Ezt nem csak mi, hanem ti is számos alkalommal elmondtátok már. A szomorú dolog csak az, hogy mire megjelent a tesztünk a Soundcupról, nem lehetett már kapni sehol. Más néven forgalmazott klónjai ugyan voltak itt-ott, de drágábbak voltak, és sokan nem merték beszerezni őket annak ellenére, hogy több olvasónk is megerősítette, hogy ugyanazok, mint az Enusic terméke. A Banggood azt mondta, hogy többet nem is lesz kapható, így jogosan szomorkodtunk, de most - BREAKING NEWS - mégis megjelent egy újabb készlet a raktárukban!

img_20171016_183241.jpg

Azóta is féltve őrzöm a szeretett tesztpéldányt, mert ezzel a hangszóróval, ahogy a tesztben is írtam, megfogtam az Isten lábát. Ma közel fél év használat után ugyanazt tudom róla mondani: még mindig nem hiszem el, hogy egy ilyen kis doboz így tud szólni. A basszuson még mindig meg tudok lepődni, és olyan telt és teljes hangzása van, hogy nem is hiszem el, hogy hordozható hangszóró adja ki. Akinek eddig megmutattam, mindenki tátott szájjal nézte, és kérdezgette, hogy miféle ördögi szerkezet ez, és mégis hány százezrembe került. Nos, egy tízezresembe. Erre mondják, hogy csillagos ötös ár-érték arány.

img_20170708_081933.jpg

Az aksi nem öregedett el, még mindig 10 órát bír, a Bluetooth kapcsolattal azóta sem volt bajom, az aux is természetesen tökéletesen működik. Az NFC-t és a mikrofont nem használom, viszont a külső borítás kapott már ezt-azt a kirándulások alkalmával. Köszöni szépen, még mindig jól van, semmi sérülés nem látható rajta. Jó választás volt a gyártótól a gumis műanyag és a masszív textil-háló.

img_20170707_212509.jpg

Leginkább a TV-re kötve használom "házimozi" helyett, de teljesen elégedett vagyok a hangzással. Persze kialakításából adódóan nem 5.1, még csak nem is sztereó, de a TV hangját ezerszer übereli. Van basszus a híradó és a robbanások alatt is, telt és bőven elég erős a hang. Sokszor ezt használom a laptopommal is zenehallgatásra, erre a célra is teljesen megfelelő. Még mindig szoktam néha keresni, hogy mi rezgeti az asztalt, aztán rájövök, hogy ő az. Sokat voltam azóta vele túrázni és fesztiválozni is, szabadban is nagyon jó a hang, még nyílt terepen is van jó basszus.

Nem én vagyok egyébként az egyetlen rajongója, több olvasónk is először kicsit tartott tőle, hogy megsüketültem teszt közben, és nem is ezt a hangszórót hallottam, amikor jól agyondicsértem. Aztán megrendelték, és ők is "megsüketültek", nem egy köszönőlevelet kaptunk tőlük:

Rendelésem oka az, hogy ezen oldalon láttam az Enusic prototípus tesztjét és mivel már terveztem venni amúgy is egy ilyesmi hangszórót, a látottak és hallottak alapján nem volt kérdés hogy ezt akarom.  Mivel Enusic változatot nem igazán találtam, az oldal üzemeltetői javasolták hogy próbáljam ki ezt a Leadzm márkájút, mert úgy értesültek hogy ez teljesen ugyanaz csak más márkanéven lett legyártva.

...már bekapcsoláskor meghallottam a gitárszólót már tudtam hogy baj nem lehet. De még így is sikerült meglepődnöm, mert élőben még brutálabb a hangerő. Nagyon tiszta és rendkívül mély. Mintha egy HIFI-t hallgatnék. Azt hittem kicsit doboz hangja lesz majd de semmi ilyet nem tapasztaltam. Erős mély, tiszta hangja van. Élmény vele zenét hallgatni. Nagyon jó hogy az ember bárhol remek minőségben hallgathat vele zenét.

Teljesen őszintén és elfogultság nélkül fél év után is nagyon-nagyon ajánlom mindenkinek, aki a legjobb hangú BT hangszórót keresi, mert ilyen áron garantáltan nem fog találni jobbat, de hasonlót sem. Mint említettem, én nem is teljesen rendeltetésszerűen konkrét hangrendszernek használom, azt hiszem ez mindent elmond róla. A BG sajnos emelt a múltkori 10.000 környéki árhoz képest, most 15.500-ért lehet megkaparintani, ami még mindig elég jó ár érte. A múltkori ár már gyanúsan jó is volt, nyilván ők is rájöttek, hogy áron alul adták, itthon JBL GO-t lehet annyiért kapni. Remélem, tovább kitart a mostani készlet, mint legutóbb, de én mindenesetre nem halasztanám sokáig a döntést.

Itt megvásárolható >>