Kínai ruhák tesztje

a1a969f2-d1a1-4986-bf9a-4555e51f6d2b.jpg

Van, hogy eluralkodik az emberen egy rövid ideig tartó bolondéria. Van, aki kitalálja, hogy futni fog és vesz egy csomó felszerelést, pedig sosem futott és ezután sem fog. Van, aki hirtelen táplálkozási szakértő lesz 2 hétig. Van, aki egyszeriben filmkritikussá válik, miután végigfilmezett egy hétvégét. Meg van, aki kitalálja, hogy Kínából egy csomó ruhát kell rendelni, és kideríteni a méretezésük titkát. Ez utóbbi vagyok én.

Ezeket olvastad már?

 

index-2.jpg20161227095333_53703_1.jpeg 1459935970798794_1.jpg

 

A legkülönfélébb kínai ruhákat rendeltem be, de elsősorban az ingekre koncentráltam, azt még sosem rendeltem kintről és a Banggood kínálatában ebben a kategóriában tűnt a legszélesebbnek a választék. Nem minden esetben a legjobb árra mentem rá, mivel tudjuk, mi sül ki abból, ha megrendeljük Kínából a legolcsóbb ruhákat: 100% kuka. Sokkal inkább arra voltam kíváncsi, hogy lehet-e egyáltalán normális ruhákat szerezni a kínai webshopokból, vagy mind csak látványelem. Rövid bemutatót adok tehát a tapasztalataimról.

Ez a 3 ing szemlátomást ugyanaz, csak 3 különböző színben. A várakozásokkal ellentétben stimmelt a méretük és mindháromnak ugyanaz, nincs szórás. M-est kértem, itthoni méretezés szerint 37-es passzol rám, ezek felülről közelítik azt, inkább 38-nak tűnnek, de legalább 100% pamut, kifejezetten kellemes anyagúak, őket tudom ajánlani. Az áruk kb. 6500 forint.

Link

 

A méret tökéletes, S-est kértem, 36-37-nek felelhet meg. A oldalon pamut keverék van kiírva 85% pamut tartalommal, amit még elfogadhatónak találok, ám mire ideér a cucc, a belső címke szerint már csak 60% pamut marad benne, a maradék 40% poliészter, ami így már azért közel sem hangzik olyan jól. Ezt észrevenni az anyagán is, tűző napfényben nem ajánlanám hordani, egyébként viszont még használható. Kb. 6000 forintba kerül.

Link

 

Ez az egyik legjobb vétel az összes közül. 100% pamut, kiváló anyagból van, egyszerű, nyárias, karcsúsított fazon. A méretek kiválóan el lettek találva, S-est rendeltem. Az ára kb. 5400 forint, ennyit bármikor megér nekem.

Link

 

Megtapintva elgondolkodtam egy rövid ideig, hogy vajon valóban pamutból van-e, lévén, hogy anyagra vonatkozóan még címke sincs benne, de aztán meggyőztem magam, hogy valószínűleg nincs benne semmi műanyag. Azért volt elgondolkodtató, mert nem a hagyományosan puha pamutból van, hanem kis mértékben "kemény", de láttam már máshol is pont ugyanilyen pamut ingeket. A fehér M-es, a lila S-es. Előbbi váll környékén könnyebben enged mozogni, utóbbi szemlátomást karcsúbb látványt ad. Összegészében kellemes cucc.

Link

 

És ha már itt tartunk, akkor felpróbáltam hozzá egy rövidnadrágot is. 32-est rendeltem, pontosan ugyanaz a számozása, mint itthon, valóban 32-es jött. Tökéletes a méret, kiváló anyagból készült, rendkívül masszívnak tűnik, az ilyesminek itthon is el szokták kérni az árát rendesen, ez a darab kb. 13.000 forintba kerül, amit mondjuk még ehhez a minőséghez képest is kissé túlzásnak találok.

Link

 

Egy újabb remek darab. 31-est rendeltem, 32-es méretnek felel meg, csak jót tudok róla mondani. Ugyanaz a masszív anyag, mint az előzőé, ha hosszútávra tervez az ember egy rövidnadrággal, akkor ezzel a kettővel érdemes. Ennek az árcédulája is barátibb: kb. 7000 forint.

Link

 

Remek edzős nadrágok, vagy otthoni shortok. Vékony, szellős anyagból készült mindkettő, kifejezetten lifegős, rappernadrág, amibe háromszor beleférne a lábam. Derékban enyhén bő az M-es méret, de szerencsére fűzős. Le ugyan nem esne, de nem érzem elég szorosnak. Az anyaga remek, szintén egy jó választás nem egészen 3000, illetve  forintért.

Piros link

Szürke link

 

Mérne alapon rendeltem kabátot is. Az M-es méret sajnos erősen kicsi rám, pulcsival már nem tudom felvenni úgy, hogy legalább határeset legyen, legalább egy mérettel nagyobbra lenne szükségem. Nagyon sajnálom a dolgot, mert amúgy rendkívül jó anyagú, strapabíró, közepesen vastag, nagyon tetszetős darab. Az ára kb. 17.000 forint.

Link

 

Szerencsére ez a kabát tökéletesen passzol rám. Ebből is M-est rendeltem, tehát is van számozásbeli eltérés. Szintén egyetlen rossz szavam sem lehet rá, minden pontján normálisan meg van csinálva, teljes mértékben korrekt termék. Az ára kb. 20.000 forint.

Link

 


A cipők kifejezetten kellemes csalódás voltak. Elsőre a fekete nagyon klumpának nézett ki, de egy fekete nadrág, meg egy ing hozzá, és máris a kedvencemmé vált. A másik kettő lazább stílusú. Kényelmes lenne mind a három, de sajnos csak a fekete (ami egyébként tényleg bőr!) sikerült megfelelő méretűre, 43-as lábamra US 9-est rendeltem. A másik kettőből szintén 9-est rendeltem, de azok érezhetően kicsik, legalább egy fél US mérettel nagyobb kellett volna belőlük.

Fekete link

Vörös link

Barna link